måndag 8 oktober 2012

I do You do

I helgen har jag haft nöjet att dema You do´s produkter på mässan som Svensk scrapbooking anordnar i Karlstad.

Jag visade bla hur man kan göra charms av tjock metalltejp.

Jag fick frågor om var man kunde köpa de produkter jag visade och jag gick runt på mässan och kollade.
Finns säkert på fler ställen men dessa är de som jag vet.

Scrapfabriken har/hade följande:
Öppningsbara ringar, öljetter, washitejp, minibags, stämpeldynor både You do´s egna och memories, canvas-tags

Ljuva änglar har/hade följande
Clearstamps, canvas-tags, öljetter, öppningsbara ringar, washitejp, minibags, stämpeldynor och You do papper.

VeraLena har/hade följande:
Clearstamps och washitejp

Scrap-Perra har/hade följande:
Clearstamps och washitejp

2 kommentarer:

  1. Tack för en kul demo i Karlstad! Blev inspirerad av ditt sätt att använda metalltejp :)
    Verkligen häftig postlåda du knåpat ihop (såg i ett tidigare inlägg)!!
    Roligt att hitta din blogg, kommer kika in här fler gånger!

    SvaraRadera
  2. Tack Mirre!

    Glad att kunna inspirera! Postlådan håller bra, några på limmade metalldetaljer har börjat rosta men det tycker jag mest är snyggt!

    SvaraRadera