onsdag 5 september 2012

Gör egen Kraft resist

Jag har varit sugen på att göra videotutorials eller guider jättelänge och tackvare en VAB-dag blev det ändå av. Detta är mitt första försök och det var inte helt enkelt men det kommer att bli flera.

I den här filmen visar jag hur man kan använda kraft resist papper och hur man kan göra eget. Jag visar också att du kan använda samma teknik på exv en boksida.


Har ni frågor så är det bara att höra av er. 

Finns det andra saker som ni skulle vilja se en tutorial på?

Tack för besöket!

4 kommentarer:

  1. Åh va kul.. dukiga du... kram

    SvaraRadera
  2. Vilken bra tutorial! Du var bra både på tekniken och utförandet! Pedagogiskt! Tack!

    SvaraRadera
  3. Jättebra video - även om jag hade svårt att höra vad du sa trots högsta volym. Blev supersugen på att testa själv.

    SvaraRadera