onsdag 25 maj 2011

Skumt

När Sara o Jonatan var små tyckte dom att det var otäckt med badskum i ansiktet. För att visa att det inte var otäckt stoppade jag ner hela mitt huvud i skumet :) Sen lekte dom skummonster en lång stund.

Layouten är gjord på vit cardstock. Jag blandade en egen mist av stämpeldynsrefill och vatten. Jag stansade ut några olika stora cirklar ur skräppapper och la ut på pappret. Sedan sprayade jag mist över pappret. 
Jag sprayade också massor av mist på ett vitt silkespapper. Av pappret rev jag en remsa som jag veckade under fotot. Jag gjorde också en cirkel av silkespappret att skriva journaling på. 
Jag stansade också ut cirklar av et mönsterpapper från BasicGrey Origins. Lite tårtpapper och en stansad kant finns också med. 
"Skumt" är stansad i dotted swiss cardstock från Bazzil med Quickutz Washington. Före står det "Känns" med tiny alfa från Making memories. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar